Jak zrobić Owsianka z jabłkiem fit

Dietetyczna i łatwa w przygotowaniu oraz pyszna w smaku owsianka z jabłkiem fit to świetny pomysł na pełnowartościowe i dobrze zbilansowane śniadanie.
Głównym składnikiem są płatki owsiane, które dają poczucie sytości na długi czas. Przygotuj owsiankę z Twoimi ulubionymi dodatkami, będzie to świetny pomysł na śniadanie.
Dzisiaj przedstawię Ci przepis na owsiankę z jabłkiem fit, którą przygotujesz dosłownie w kilka chwil.
Musisz zaopatrzyć się w płatki owsiane, mleko lub napój roślinny, które możesz śmiało zastąpić wodą, jabłko, orzechy włoskie lub inne Twoje ulubione oraz skyr. Dodatkowo odrobina cynamonu, który idealnie pasuje do jabłka. Polecam, aby skorzystać z płatków owsianych górskich są one mniej przetworzone niż błyskawiczne, mają większą strukturę i dostarczą nam więcej błonnika. Charakteryzują się, także niższym indeksem glikemicznym niż błyskawiczne. Co będzie istotną informacją dla wszystkich osób z zaburzeniami gospodarki węglowodanowej. Dodatkowo są bogatym źródłem składników mineralnych takich jak: żelazo, magnez, potas, cynk oraz błonnika pokarmowego, który między innymi usprawnia pracę naszych jelit. Warto włączyć płatki owsiane do naszej codziennej diety np. wykorzystać je do porannej owsianki lub koktajlu. Zapewnią Ci one uczucie sytości przez długie godziny.
Pamiętaj, aby korzystać z miodu dobrej jakości, powinien być on przechowywany w szklanym słoiku. Prawdziwy miód poznasz po tym, że ulega krystalizacji, czyli tworzą się charakterystyczne grudki. Miód, który zawsze jest idealnie leisty, może być po prostu sztuczny, warto dołożyć kilka złotych i postawić na prawdziwy miód, dobrej jakości.
Owsiankę możesz przygotować na mleku, wodzie lub napoju roślinnym. Jeśli wybierzesz mleko krowie lub napój roślinny Twoja pyszna owsianka będzie bardzo treściwa i da Ci energię na długie godziny. Dodatek jogurtu naturalnego lub skyr, który charakteryzuje się większą ilością białka, zahamuje Twój głód i zapewni uczucie sytości do kolejnego posiłku. Dokładnie jak zrobić fit owsiankę z jabłkiem przedstawiam nieco niżej. Będzie to idealny pomysł na śniadanie, ale nie tylko, owsianka będzie dobra na kolację lub podwieczorek.

owsianka z jabłkiem fit – lista składników:

  • Płatki owsiane – 50 g
  • Orzechy włoskie – 10 g
  • jogurt skyr – 150 g
  • Jabłko – 120 g
  • Cynamon – 10 g
  • napój migdałowy (mleko roślinne) niesłodzone – 125 ml

owsianka z jabłkiem fit Przygotowanie:

Zobacz koniecznie: gofry na słono

W garnku połącz intensywność i bulion warzywny z frytkami. Dodaj cynamon i jabłko, które zostało drobno posiekane, gdy krople osiągną szczyt. Po chwili przełóż ugotowaną owsiankę do miski. Przynieś jogurt skyr i posiekane orzechy.


Opublikowano

w

przez

Tagi:

Komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *